loading...
بروزترين عكس ها-بروزترين اخبارها- بروزترين يوزيرنيم پسورد نود32-بروزترين پست های فيسبوكی
admin بازدید : 159 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

مخترع موس درگذشت + عکس

"داگلاس انگلبارت" مخترع موس در گذشت.

اگر شما هم جز کسانی بوده اید که در 20 سال گذشته با کامپیوتر کار کرده اید، موس را به عنوان یک ابزار کارآمد شناخته اید که نبودش مشکلات فراوانی را برای کاربران به وجود می آورد.


موس ابزاری است که به عنوان یک استاندارد در تمامی کامپیوتر ها تبدیل شده و همچنان جایگاه خود را پس از سالیان سال حفظ کرده است، ابزاری که کار بدون آن برای بسیاری از بازی خورها، طراح ها و حتی کاربران معمولی سخت و عذاب آور است.


admin بازدید : 216 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

زنان برای شرکت در جشن پيروزی تيم ملی + عكس

گروهی از زنان برای شرکت در جشن ملی پیروزی تیم فوتبال ایران، در مقابل در ورزشگاه آزادی تهران حاضر شدند، اما به رغم وعده‌های اولیه، از ورود آنان به ورزشگاه جلوگیری به عمل آمد. زنان شعار می‌دادند: «استادیوم خالی، جای زنان خالیه»!

admin بازدید : 131 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

عوامل همسر داری موفق را بشناسید

زندگی زناشویی امری ساده نیست، بلکه پیچیده و دارای ابعاد مختلف است، زندگی از مجموعه ای از موقعیت های مختلف است، زندگی از مجموعه ای از موقعیت های مختلف تشکیل شده که رضایت زناشویی، معلول واکنش مناسب به آن هاست.

همسرانی می توانند به رضایت مندی از زندگی خانوادگی برسند که از توان مندی های لازم برای واکنش مثبت به موقعیت ها برخوردار باشند. بدون این توان مندی ها نمی توان انتظار رضامندی و احساس خوشبختی داشت. در این جا مهم ترین عوامل رضایت در زندگی زناشویی را بررسی می کنیم:

 

admin بازدید : 127 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

 آموزش نظامی زنان معارض سوری +تصاویر

یکی از سرکردگان گروه های معارض در حلب سوریه زنان داوطلب را در مسجد آموزش نظامی می دهد.

"ابوالطیب" سرکرده گروه معارضین "احباب الامصطفی" در حلب سوریه جمعی از زنان داوطلب جنگ با ارتش سوریه را آموزش نظامی می دهد.
admin بازدید : 98 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

محسن یگانه از خود می گوید

محسن یگانه با حضور در برنامه رادیویی "اینجا شب نیست" از ابتدای فعالیتش در حوزه موسیقی توضیحاتی ارائه و اعلام کرد دیگر نه آلبوم منتشر می‌کند نه ترانه تیتراژ سریال‌ها را می‌خواند.

"اینجا شب نیست" با اجرای سیدعلی ضیاء و سردبیری افشین حسین خانی میزبان محسن یگانه بود که پس از سه سال غیبت پس از اولین و آخرین حضورش در برنامه سال تحویل تلویزیون، این بار به رادیو جوان آمده بود.

admin بازدید : 70 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

جزئیات دیدار حسن روحانی و سید محمد خاتمی

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی عصر شنبه به دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران رفت.


حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی عصر شنبه به دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران رفت.

admin بازدید : 72 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

 از هر کسی سیم‌کارت نخرید

اپراتور سوم تلفن همراه با انتشار بیانیه‌ای از مردم خواست به منظور جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی، برای خرید سیم کارت‌های رایتل صرفاً از مراکز خرید مورد تایید این اپراتور اقدام کنند. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این اطلاعیه آمده است:« وب سایت رسمی رایتل دفاتر فروش رایتل، مراکز پیشخوان دولت و مراکز خدمات ارتباطی مورد تایید که نام آنها در وب سایت رایتل آمده است

admin بازدید : 71 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

مجله آلمانی اتوبیلد خبرداده سیتروئن قصد دارد نسل تازه‌ای از خودروی ۲CV خود را به بازار عرضه کند. این خودرو در ایران با عنوان ژیان شهرت دارد در سال ۲۰۱۴ وارد بازار خودرو می شود.پروژه ژیان قرن بیست و یکم با کد E3 اسنشال براساس پلتفرم سیتروئن C4 در حال ساخت است. زمزمه ساخت ژیان برای اولین بار در سال ۲۰۰۷ و در مقاله‌ای در مجله اتواکسپرس مطرح شد
admin بازدید : 108 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

به گزارش فان خونه به نقل از جهان؛ گلشیفته فراهانی، در جدید‌ترین اقدام جنجالی‌اش به خوانندگی با یک گروه ایرانی روی آورده است!

 

 

وی با سه پسر ایرانی که گروهی به اسم «کوچ نشین» را تشکیل داده‌اند، همراه شده است.

 


اعضای این گروه از ایران به فرانسه سفر و اولین کنسرت خود را در پاریس برگزار کرده‌اند.

 


گلشیفته فراهانی که پس از کشف حجاب و بازی در یک فیلم هالیوودی جنجال زیادی را به راه انداخت و حتی بازگشت خود به ایران را منتفی کرد، در حاشیه کنسرتش در پاریس به بی‌بی سی گفت که علاوه بر همکاری با گروه کوچ نشین با یه سری دوستان فرانسوی و یه سری دوستان خارجی اینجا یه کارایی کردیم.بقیه متن در ادامه مطلب

 

admin بازدید : 129 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

جذاب ترین مرد دنیا در سال ۲۰۱۲ یعنی چانینگ تاتوم و همسرش جنا دیوان-تاتوم، برای فیلم برداری آخرین فیلم چانینگ مجبور به اقامت در انگلستان شدند.

 

 

به گزارش فان خونه ولی این زوج امریکایی می توانند یک سوغاتی بسیار با ارزش را با خود خانه ببرند، چرا که همسر تاتوم اولین فرزندشان را در لندن به دنیا آورد.

 

بر طبق گزارشات این بازیگر ۳۲ ساله در بیمارستان خصوصی لندن یک نوزاد دختر به دنیا آورد. اگرچه در ابتدا آنها خودشان شخصا نام و جنسیت نوزاد را تایید نکردند ولی در خبر جدیدتر آنها اعلام کردند که دخترشان به نام "اورلی تاتوم" در ۳۱ ماه می در لندن به دنیا آمد.

admin بازدید : 98 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

 

سلطان کوزن، مرد ترکیه‌ای که در حال حاضر رکورد بلندقدترین مرد جهان را دارد، در یک کنفرانس خبری در «ریو دو ژانیرو» ادعا کرده است که می‌تواند رکورد داشتن درازترین دست‌ها و پاها را هم کسب کند.

به گزارش ایسنا، قد این مرد ترکیه‌ای دو متر و ۵/۴۶ سانتیمتر است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، کوزن با امید کسب رکوردهای بیشتر در مراسم ثبت رکوردهای جهانی گینس که برای تجدید این کتاب بین‌المللی در سال ۲۰۱۱ برگزار شده، شرکت کرده است.

وی ادعا می‌کند که درازترین دست‌ها و پاها را دارد و می‌تواند رکورد جدیدی را در این رابطه به دست آورد.

admin بازدید : 70 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

فلش مموری یک بار مصرف ساخته شد

گاهي اوقات نياز به داشتن يک عدد حافظه فلش ساده، درست مانند نياز به داشتن يک عدد چسب زخم، ضروري است.
فلش مموری یکی از کاربردی ترین تجهیزات رایانه ای در ایران و جهان است و به همین خاطر شرکتهای بزرگ فناوری جهان، هر روز حافظه‌هاي فلش جالب و پيشرفته ‌اي به بازار عرضه مي‌ کنند.

admin بازدید : 110 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

یک کبوتر قهرمان سرعت پرواز که با الهام از نام اوسین بولت سریع ترین دونده جهان «بولت» نامیده می شود در جریان یک حراج در شهر آنتورپ بلژیک به مبلغ 310 هزار یورو فروخته شد.

admin بازدید : 87 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)

آماری عجیب در مورد انسان ها

 

 

بشر پر حرف ترين موجود روي زمين است. اين آمار را اخيرا از سوي پزشکان روسيه منتشر شده.

اين محققان حد متوسط عمر بشر را هفتاد سال گرفته اند که در اين مدت انسان 13 سال حرف مي زند، 6 سال غذا مي خورد و 23 سال نيز مي خوابد.


admin بازدید : 103 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

حفاظت از چشم‌ها در تابستان

در فصل تابستان مشکلات متعددی از جمله ورم ملتحمه چشم ویروسی و زخم قرنیه‌، چشم‌ها را تهدید می‌کنند و در این شرایط، شست‌وشو با آب و ورزش عضلات چشم از روش‌های مناسب برای حفاظت از این عضو حیاتی در برابر بیماری‌ها و آلودگی‌ها است.

admin بازدید : 66 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

آینده ی مانیتورهای پرقدرت اندرویدی به کجا خواهد رسید

از آنجایی که فروش مانیتور های کامپیوتر در حال نزولی قرار دارد و رفته رفته خواهان آن ها کم و کمتر می شود، این صنعت در حال برنامه ریزی برای ارائه مانیتورهای لمسی مبتنی بر سیستم عامل اندروید با یک پردازنده ARM هستند. به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام، این صنعت برای سنجش مانیتورها از ...

admin بازدید : 93 یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

خانم هایی که اعتماد به نفس ندارند بخوانند...

خانمهایی که دچار کمبود اعتماد به نفس هستند و از این موضوع رنج می برند احساس می کنند بی ارزش هستند و به توانایی ها خودشان اطمینان ندارند. آنها ممکن است احساس کنند که قربانی هستند و همه چیز را به خودشان می گیرند. درنگاه اول یک زن معمولی با ظاهری متوسط ممکن است درک نکند که چطور یک زن زیبا و برجسته ممکن است از کمبود عزت نفس و اعتماد به نفس رنج ببرد و تصویر بدی از خودش داشته باشد اما حقیقت این است که اعتماد به نفس یک مسئله کاملا" روحی و روانی است و به مشخصات ظاهری افراد ربط زیادی ندارد. شناسایی نشانه ها و علائم این مشکل می تواند به خانمها کمک کند که زندگی بهتری داشته باشند.

 

admin بازدید : 50 پنجشنبه 12 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

از گریه فرار نکنید

تحقیقات نشان می دهند که گریه کردن یک واکنش احساسی تطبیقی و مفید در برابر ناملایمات و استرس ها است که فرآیندهای اضطرابی بدن از جمله فشارخون را تعدیل کرده و در تسکین غم و تنش نقش موثری ایفا می کند.

 

admin بازدید : 337 پنجشنبه 12 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

ترفند ارسال SMS از گوشی بدون افتادن شماره

برای ارسال sms از گوشی موبایل بدون افتادن شماره، باید هر دو گوشی فرستنده و دریافت کننده قابلیت Email gateway را دارا باشند. این ترفند تنها روی گوشی‎هایی قابل اجراست که قابلیتی به نام Email gateway را دارا باشند. گوشی هایی که این قابلیت رو دارند اکثرأ سونی اریکسون هستند همانند W800 , W810 , W550 ,K750 , K700 , S700 و …

admin بازدید : 169 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

متن های جالب کارت عروسی

 

شتری است که در خانه همه می‌خوابد
در خانه ما هم خوابید خب
حالا مال ما یک کمی بد فرم‌تر بوده،
از نامزدی به ازدواج رسید
پیش می‌آید دیگر!
شما هم خبطی مرتکب شوید،
بیایید دور هم، همدیگر را می‌بینیم و شوخی می‌کنیم
می‌خندیم،
حال می‌دهد به جان شما
غذای خوب هم سفارش داده‌ایم، میوه درجه یک هم ایضاً،
فقط ما این همه خرج کرده‌ایم، شما جوگیر نشوید کادوی گران بخرید
همان یک سکه کافیست، البته ما به نیمش هم راضی هستیم.
در ضمن، جمع بزرگونه است
دلبندانتان فعلاً در منزل بمانند تا وقتی دلبند ما به دنیا آمد برای تولدش دعوت کنیم

admin بازدید : 162 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

بهترین گوشی های سال 2013 با شارژر بی سیم

     هر دو شرکت سامسونگ و اپل در گوشی های هوشمند جدیدی که سال ۲۰۱۳ روانه بازار می کنند، شارژر بی سیم را نیز به دست کاربران خواهند رساند.پایگاه خبری تایوانی DigiTimes در گزارشی جدید به نقل یک منبع آگاه توضیح داد که هر دو شرکت سامسونگ و اپل در گوشی های هوشمند جدیدی که سال ۲۰۱۳ روانه بازار می کنند، شارژر بی سیم را نیز به دست کاربران خواهند رساند.

admin بازدید : 73 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

افزايش 10 درصدي مصرف قليان در دختران

سن مصرف دخانيات به 10 سال كاهش يافته است.

دبير جمعيت مبارزه با استعمال دخانيات ضمن هشدار نسبت به افزايش 10 درصدي مصرف قليان در دختران اعلام كرد: سن مصرف دخانيات از 14 سال به 10 سال رسيده و متاسفانه مصرف دخانيات بويژه در نوجوانان و جوانان كه دانشجو هستند و يا در مقطع دبيرستان تحصيل مي‌كنند، افزايش يافته است.

admin بازدید : 62 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

در دست ساخت اولین تلفن هوشمند دنیا - بریل

تلفن های هوشمند و اینترنت در کنار هم دارند دنیا را به جایی بهتر، برابرتر و مردم آن را با یکدیگر بیش از پیش مرتبط می کنند تا زمین جای بهتری برای زندگی باشد. با پیوند این دو تکنولوژی هر کسی می تواند بهتر اطلاعات مورد نیازش را به دست آورد و هستند افرادی که با تاسیس شرکت های فناوری، سعی می کنند از این پیوند مبارک منافعی غیر قابل تصور به سایرین برسانند.

 

admin بازدید : 632 دوشنبه 02 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

مراسم تجلیل از خادمان نوروزی در حالی امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد که در مجموع حدود ۴۰ هزار نفر در این مراسم شرکت کرده بودند.این اولین مراسم در استادیوم ۱۰۰ هزارتفری آزادی است که به صورت مختلط برگزار می شود.

حضور مختلط زن و مرد در آزادی برای اولین بار+عکس

 

درباره ما
بروزترین ها و بهترین ها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترين مطالب سايت كدامند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 162
  • کل نظرات : 93
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 349
  • آی پی امروز : 132
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 289
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 392
  • بازدید ماه : 392
  • بازدید سال : 5,286
  • بازدید کلی : 101,693