loading...
بروزترين عكس ها-بروزترين اخبارها- بروزترين يوزيرنيم پسورد نود32-بروزترين پست های فيسبوكی
admin بازدید : 136 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (1)

روحانی فیلتر فیس‌ بوک را بر می‌دارد؟

در دوره‌ای که نامزدهای انتخاباتی از طرح‌ها و ایده‌های خود می‌گفتند، رییس جمهوری منتخب هم به انتقاد از وضعیت حاکم بر فضای مجازی پرداخته و حتی شرایط فعلی اینترنت را در شان مردم نمی‌دانست.

حال با انتخاب او به عنوان رییس جمهوری و صحبت‌هایش مبنی بر لزوم اعتماد و دادن آزادی به مردم، زمزمه‌هایی مبنی بر برداشتن فیلتر برخی‌ سایت‌ها مثل فیس‌بوک در دولت بعدی شنیده می‌شود.

 

تاکنون در ایران آماری درباره تعداد سایتهای فیلتر شده منتشر نشده و معلوم نیست چه تعداد از سایتها هنگام دسترسی با محدودیت و مشکل مواجهند اما آنچه مشخص است آن که تعداد صفحات پالایش شده در ایران چنان بالاست که حتی دبیر شورای عالی فضای مجازی نیز بر این نکته تاکید کرده و وعده کاهش فیلترینگ را داده است.

admin بازدید : 141 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

چه استان های دارای بالاترین کاربر اینترنت هستند؟

جدیدترین آمار از ضریب نفوذ اینترنت در ایران

 

سامانه مدیریت ضریب نفوذ اینترنت کشور براساس پارامترهای شبکه، ۵ استان دارای بالاترین ضریب نفود اینترنت را اعلام کرد .

ارزیابی های صورت گرفته از سوی سامانه مدیریت ضریب نفوذ اینترنت کشور براساس پارامترهای شبکه نشان می دهد که استان مازندران براساس میزان استفاده از تکنولوژیهای تلفن همراه، وایمکس، فیبرنوری، دایل آپ و ADSL برای اتصال به شبکه اینترنت، با کسب ضریب نفوذ ۸۳٫۸۵ درصد و ۳ میلیون و ۷۳ هزار و ۹۴۳ نفر جمعیت بالاترین ضریب نفوذ اینترنت کشور را با داشتن ۲ میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۴۵ کاربر و یک میلیون و ۵۰۹ هزار و ۹۶۸ مشترک در اختیار دارد.

admin بازدید : 87 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

 تورم و بی مسئولیتی دو عامل ازدواج پسران با دختران بزرگتر از خودشان – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز  تورم و بی مسئولیتی دو عامل ازدواج پسران با دختران بزرگتر از خودشان



استاد رفتار شناس با ابراز نگرانی از افزایش ازدواج پسران با دختران
بزرگتر از خود گفت: افزایش تورم و فرار از مسئولیت دو عامل مهم در گسترش
این اتفاق است.

 

 

تصور اینکه ازدواج با فرد پولدار
خوشبختی می آورد، کاملا اشتباه است. زیبایی بیشتر یکی از طرفهای ازدواج
نسبت به طرف دیگر نیز همین حکم را دارد، این مشکل دربارهٔ طبقه اجتماعی،
فرهنگی و جایگاه خانوادگی نیز صدق می‌کند

admin بازدید : 98 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

محسن یگانه از خود می گوید

محسن یگانه با حضور در برنامه رادیویی "اینجا شب نیست" از ابتدای فعالیتش در حوزه موسیقی توضیحاتی ارائه و اعلام کرد دیگر نه آلبوم منتشر می‌کند نه ترانه تیتراژ سریال‌ها را می‌خواند.

"اینجا شب نیست" با اجرای سیدعلی ضیاء و سردبیری افشین حسین خانی میزبان محسن یگانه بود که پس از سه سال غیبت پس از اولین و آخرین حضورش در برنامه سال تحویل تلویزیون، این بار به رادیو جوان آمده بود.

admin بازدید : 108 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

به گزارش فان خونه به نقل از جهان؛ گلشیفته فراهانی، در جدید‌ترین اقدام جنجالی‌اش به خوانندگی با یک گروه ایرانی روی آورده است!

 

 

وی با سه پسر ایرانی که گروهی به اسم «کوچ نشین» را تشکیل داده‌اند، همراه شده است.

 


اعضای این گروه از ایران به فرانسه سفر و اولین کنسرت خود را در پاریس برگزار کرده‌اند.

 


گلشیفته فراهانی که پس از کشف حجاب و بازی در یک فیلم هالیوودی جنجال زیادی را به راه انداخت و حتی بازگشت خود به ایران را منتفی کرد، در حاشیه کنسرتش در پاریس به بی‌بی سی گفت که علاوه بر همکاری با گروه کوچ نشین با یه سری دوستان فرانسوی و یه سری دوستان خارجی اینجا یه کارایی کردیم.بقیه متن در ادامه مطلب

 

admin بازدید : 129 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

جذاب ترین مرد دنیا در سال ۲۰۱۲ یعنی چانینگ تاتوم و همسرش جنا دیوان-تاتوم، برای فیلم برداری آخرین فیلم چانینگ مجبور به اقامت در انگلستان شدند.

 

 

به گزارش فان خونه ولی این زوج امریکایی می توانند یک سوغاتی بسیار با ارزش را با خود خانه ببرند، چرا که همسر تاتوم اولین فرزندشان را در لندن به دنیا آورد.

 

بر طبق گزارشات این بازیگر ۳۲ ساله در بیمارستان خصوصی لندن یک نوزاد دختر به دنیا آورد. اگرچه در ابتدا آنها خودشان شخصا نام و جنسیت نوزاد را تایید نکردند ولی در خبر جدیدتر آنها اعلام کردند که دخترشان به نام "اورلی تاتوم" در ۳۱ ماه می در لندن به دنیا آمد.

admin بازدید : 103 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

حفاظت از چشم‌ها در تابستان

در فصل تابستان مشکلات متعددی از جمله ورم ملتحمه چشم ویروسی و زخم قرنیه‌، چشم‌ها را تهدید می‌کنند و در این شرایط، شست‌وشو با آب و ورزش عضلات چشم از روش‌های مناسب برای حفاظت از این عضو حیاتی در برابر بیماری‌ها و آلودگی‌ها است.

admin بازدید : 337 پنجشنبه 12 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

ترفند ارسال SMS از گوشی بدون افتادن شماره

برای ارسال sms از گوشی موبایل بدون افتادن شماره، باید هر دو گوشی فرستنده و دریافت کننده قابلیت Email gateway را دارا باشند. این ترفند تنها روی گوشی‎هایی قابل اجراست که قابلیتی به نام Email gateway را دارا باشند. گوشی هایی که این قابلیت رو دارند اکثرأ سونی اریکسون هستند همانند W800 , W810 , W550 ,K750 , K700 , S700 و …

admin بازدید : 93 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

«مهدی مقدم» از ایران رفت

موسیقی ایرانیان – مصطفی امامی: چند روزی هست که در محافل موسیقی صحبت از مهاجرت مهدی مقدم از ایران به گوش می رسد. مهدی پیش از عید از به دبی سفر کرده و تا امروز به ایران بازنگشته است و همین موضوع باعث ایجاد شایعه هایی مبنی بر مهاجرت همیشگی مهدی مقدم به خارج از کشور و ادامه فعالیت هنری اش در یکی از کشورهای خارجی شده است.

درباره ما
بروزترین ها و بهترین ها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترين مطالب سايت كدامند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 162
  • کل نظرات : 93
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 349
  • آی پی امروز : 131
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 288
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 391
  • بازدید ماه : 391
  • بازدید سال : 5,285
  • بازدید کلی : 101,692