loading...
بروزترين عكس ها-بروزترين اخبارها- بروزترين يوزيرنيم پسورد نود32-بروزترين پست های فيسبوكی
admin بازدید : 77 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

کلاهبرداری عجیب از طریق Missed Call

سرپرست پلیس فتا خراسان شمالی گفت: کنجکاوی افراد برای پی بردن به اینکه Missed Call مربوط به چه کسی است ، باعث می شود تا کلاهبرداری از آنان ممکن شود.

سرگرد سهیل خاکشور افزود:شیوه این کلاهبرداری های جدید به این ترتیب است که طعمه ها اسیر شماره هایی می شوند که به قصد فریب دادن آنها گرفته شده و سپس قطع می شوند. کنجکاوی افراد برای پی بردن به اینکه Missed Call مربوط به چه کسی است، باعث می شود تا کلاهبرداری از آنان ممکن شود.

admin بازدید : 96 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

این ویروس اطلاعات و فهرست تماس‌های تلفن آلوده را به هکرها ارسال می‌کند و هکرها با این اطلاعات ارسال پیامک‌های هرزنامه‌یی به تماس‌های کاربر را آغاز می‌کنند.
ویروس تلفن همراه جدیدی در چین منتشر شده که تاکنون دستگاه بیش از یک میلیون کاربر را آلوده کرده است.این بدافزار که “ویروس زامبی” نام دارد، در پوشش یک برنامه آنتی‌ویروس ساختگی درآمده که بسیاری از کاربران برای حفاظت از دستگاهشان ناآگاهانه آن را دانلود می‌کنند.

این ویروس اطلاعات و فهرست تماس‌های تلفن آلوده را به هکرها ارسال می‌کند و هکرها با این اطلاعات ارسال پیامک‌های هرزنامه‌یی به تماس‌های کاربر را آغاز می‌کنند.

این تماس‌ها پیام‌های کوتاه تمام نشدنی دریافت می‌کنند که در مجموع به ۳۰۰ هزار دلار هزینه پیامک در روز برای دستگاه‌های آلوده منتهی شده است

admin بازدید : 132 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

پيشواز همراه اول

 

admin بازدید : 127 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)
admin بازدید : 119 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

روش فهمیدن مدت كاركرد موبایلهای نوكیا

تا حالا شاید این مشكل برای شما پیش اومده كه بخواهید یك موبایل جدید یا دست ودوم

سالم بخرید ولی نمی دونین كه این موبایل چه قدر مورد استفاده قرار گرفته تا از

گرفتن آ« مطمئن شوید

 

من یك ترفندی برای كسانیكه موبایل نوكیا سری 60

Series و جدیدتر دارند رو معرفی می كنم


admin بازدید : 109 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

بلوتوث چیست و از كجا آمده؟

زرگ و کوچک، پیر و جوان اکثریت مردم از بلوتوث و نحوه کارکردن با آن آگاه هستند. بسیاری از گوشی‌های تلفن همراه، دوربین‌های دیجیتالی و پرینترها و ... مجهز به این فناوری هستند.
کلمه بلوتوث ریشه دانمارکی دارد و از نام پادشاه دانمارک در سال‌های 940 تا 986 گرفته شده است. نام پادشاه دانمارک در آن زمان Harald Blaatand بود. كلمه Blaatand پس از انتقال به زبان انگلیسی به شكل Bluetooth تلفظ شد. در زمان حکومت Harald Blaatand دانمارك و نروژ در جنگ های مذهبی با هم مشكل داشتند و این پادشاه توانست این دو کشور را با یکدیگر متحد کند و از آن پس شهرت زیادی كسب كرد.
در واقع تكنولوژی Bluetooth هم بر پایه اتحاد یكپارچه سیستم های كامپیوتر كه نماد انحاد ایجاد شده بین دوکشور است.

admin بازدید : 80 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

اچ تی سی در حال آماده سازی دو تبلت ویندوزی

به نظر می رسد HTC کم کم قصد ورود به عرصه تبلت های ویندوزی را داشته باشد. بنا به خبرهای غیر رسمی، هم اکنون دو تبلت با اسم رمز R7 و R12 و با سیستم عامل های مایکروسافت، در حال آماده سازی هستند.

admin بازدید : 138 یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

کوچکترین تلفن همراه جهان


محققان ژاپنی از کوچکترین تلفن همراه جهان با صفحه نمایش ۲.۵ سانتی متری رونمایی کردند.

در بازار داغ رقابت بین شرکت های مختلف در عرضه تلفن های همراه هوشمند با قابلیت های پیشرفته، شرکت ژاپنی ویلکام (Willcom) تلفن همراهی کوچکتر از کارت اعتباری طراحی کرده است.

admin بازدید : 228 یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

بهترین گوشی های سال 2013 با شارژر بی سیم

     هر دو شرکت سامسونگ و اپل در گوشی های هوشمند جدیدی که سال ۲۰۱۳ روانه بازار می کنند، شارژر بی سیم را نیز به دست کاربران خواهند رساند.
 
    
پایگاه خبری تایوانی DigiTimes در گزارشی جدید به نقل یک منبع آگاه توضیح داد که هر دو شرکت سامسونگ و اپل در گوشی های هوشمند جدیدی که سال ۲۰۱۳ روانه بازار می کنند، شارژر بی سیم را نیز به دست کاربران خواهند رساند.

admin بازدید : 80 پنجشنبه 12 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

گاه نزدیک به نمایشگر گلکسی اس چهار پیکسل های الماسی

در ماه هایی که به معرفی گلکسی اس 4 مانده بود، چند بار شنیدیم که مشکلاتی در طراحی و تولید پنل نمایشی آن بروز کرده و سامسونگ برای اینکه بتواند نمایشگری Full HD با قطر 5 اینچ و از نوع AMOLED تولید کند، به مانع برخورده. حتی یکی از گزارش ها با استناد بر مشکلات فنی، به در نظر گرفتن فناوری LCD برای این محصول اشاره داشت.

admin بازدید : 337 پنجشنبه 12 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

ترفند ارسال SMS از گوشی بدون افتادن شماره

برای ارسال sms از گوشی موبایل بدون افتادن شماره، باید هر دو گوشی فرستنده و دریافت کننده قابلیت Email gateway را دارا باشند. این ترفند تنها روی گوشی‎هایی قابل اجراست که قابلیتی به نام Email gateway را دارا باشند. گوشی هایی که این قابلیت رو دارند اکثرأ سونی اریکسون هستند همانند W800 , W810 , W550 ,K750 , K700 , S700 و …

درباره ما
بروزترین ها و بهترین ها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترين مطالب سايت كدامند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 162
  • کل نظرات : 93
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 349
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 237
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 340
  • بازدید ماه : 340
  • بازدید سال : 5,234
  • بازدید کلی : 101,641