loading...
بروزترين عكس ها-بروزترين اخبارها- بروزترين يوزيرنيم پسورد نود32-بروزترين پست های فيسبوكی
admin بازدید : 149 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (2)

 روحانی: به استقبال 5 میلیون بیکار جدید می رویم

به زودی با آغاز به کار دولت یازدهم و انجام تغییرات در وزارتخانه‎ها، بسته جدید اشتغالی دولت تدبیر و امید به عنوان یکی از اساسی‌ترین نیازهای کشور ارائه می‌شود. دولت آینده قصد دارد در قالب برنامه‌های جدید اشتغال‌زایی"خانه داری" را به عنوان یک شغل رسمی به رسمیت بشناسد و سهم کار زنان خانه دار در تولید ملی محاسبه شود.


به زودی و با آغاز به کار دولت یازدهم تغییرات جدیدی در عرصه مهم اشتغال و بازار کار کشور اتفاق خواهد افتاد؛ دستکم اگر تغییرات به معنای جابه جایی مدیران و مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نباشد که قاعدتا هست، برنامه ها و طرح های جدیدی به بازار کار کشور معرفی می شود.

admin بازدید : 136 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (1)

روحانی فیلتر فیس‌ بوک را بر می‌دارد؟

در دوره‌ای که نامزدهای انتخاباتی از طرح‌ها و ایده‌های خود می‌گفتند، رییس جمهوری منتخب هم به انتقاد از وضعیت حاکم بر فضای مجازی پرداخته و حتی شرایط فعلی اینترنت را در شان مردم نمی‌دانست.

حال با انتخاب او به عنوان رییس جمهوری و صحبت‌هایش مبنی بر لزوم اعتماد و دادن آزادی به مردم، زمزمه‌هایی مبنی بر برداشتن فیلتر برخی‌ سایت‌ها مثل فیس‌بوک در دولت بعدی شنیده می‌شود.

 

تاکنون در ایران آماری درباره تعداد سایتهای فیلتر شده منتشر نشده و معلوم نیست چه تعداد از سایتها هنگام دسترسی با محدودیت و مشکل مواجهند اما آنچه مشخص است آن که تعداد صفحات پالایش شده در ایران چنان بالاست که حتی دبیر شورای عالی فضای مجازی نیز بر این نکته تاکید کرده و وعده کاهش فیلترینگ را داده است.

admin بازدید : 127 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

 آموزش نظامی زنان معارض سوری +تصاویر

یکی از سرکردگان گروه های معارض در حلب سوریه زنان داوطلب را در مسجد آموزش نظامی می دهد.

"ابوالطیب" سرکرده گروه معارضین "احباب الامصطفی" در حلب سوریه جمعی از زنان داوطلب جنگ با ارتش سوریه را آموزش نظامی می دهد.
admin بازدید : 98 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

ابوالفضل پورعرب؛ سرطان با چهره‌ات چه کرد؟!+عکس

ابوالفضل پورعرب که به دلیل بیماری سرطان مدتها خانه نشین بوده است، پس از ماه ها در مراسم تجمع هنرمندان برای محکومیت اهانت به پیامبر اسلام(ص) در برابر دوربین رسانه ها قرار گرفت.


 
admin بازدید : 100 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

هانیه توسلی در همایش سیاسی عارف+تصاویر

 

همایش «تقدیر از عارف، حمایت از روحانی» عصر دوشنبه در هتل پنج ستاره اسپیناس تهران برگزار شد.

 

بهزاد فراهانی در همایش تقدیر از عارف حمایت از روحانی که عصر دیروز دوشنبه ۳ تیرماه ۹۲ در هتل اسپیناس تهران برگزار شد گفت: ما طلبکار آقای دکتر روحانی نیستیم بلکه ما درس آموختگان فرزانه گرانقدری چون دکتر سید محمد خاتمی هستیم.
admin بازدید : 77 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

کلاهبرداری عجیب از طریق Missed Call

سرپرست پلیس فتا خراسان شمالی گفت: کنجکاوی افراد برای پی بردن به اینکه Missed Call مربوط به چه کسی است ، باعث می شود تا کلاهبرداری از آنان ممکن شود.

سرگرد سهیل خاکشور افزود:شیوه این کلاهبرداری های جدید به این ترتیب است که طعمه ها اسیر شماره هایی می شوند که به قصد فریب دادن آنها گرفته شده و سپس قطع می شوند. کنجکاوی افراد برای پی بردن به اینکه Missed Call مربوط به چه کسی است، باعث می شود تا کلاهبرداری از آنان ممکن شود.

admin بازدید : 70 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

جزئیات دیدار حسن روحانی و سید محمد خاتمی

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی عصر شنبه به دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران رفت.


حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی عصر شنبه به دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران رفت.

admin بازدید : 72 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

 از هر کسی سیم‌کارت نخرید

اپراتور سوم تلفن همراه با انتشار بیانیه‌ای از مردم خواست به منظور جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی، برای خرید سیم کارت‌های رایتل صرفاً از مراکز خرید مورد تایید این اپراتور اقدام کنند. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این اطلاعیه آمده است:« وب سایت رسمی رایتل دفاتر فروش رایتل، مراکز پیشخوان دولت و مراکز خدمات ارتباطی مورد تایید که نام آنها در وب سایت رایتل آمده است

admin بازدید : 94 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

 افشای غیر عمدی اطلاعات 6 میلیون کاربر فیس بوک

حفره فنی در فیس بوک باعث شد تا ایمیل و تلفن 6 میلیون کاربر به اکانت دیگر کاربران فرستاده شود.

مدیران فنی فیس بوک ضمن تایید این خبر، گفتند خطای غیر عمد فنی، هنگام آرشیو اطلاعات کاربران با ابزار Facebook Download Your Information رخ داده است. این سرویس به کاربران اجازه می دهد تا با جستجوی اضافی، به محتوای ورودی اکانت ها حاوی ایمیل خصوصی و شماره تلفن کاربران دسترسی پیدا کنند.

 

admin بازدید : 670 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (3)

به گزارش باشگاه خبرنگاران: اخیراً در شبکه‌های اجتماعی تصاویر و خبرهایی منتشر می‌شود که حاکی از آن است که زنانی که فریب دروغ‌های مفتی‌های وهابی را خورده و…

 

 

به جهاد نکاح(!) در سوریه رفته‌اند و هر روز به همبستری یکی از تروریست‌ها برای شهوت‌رانی درمی‌آیند نوزادانی به وجود آمده‌اند که به محض زایمان مادران‌شان دفن می شوند و یا بدون هیچ مسؤولیتی در میان خرابه‌ای رها می‌شوند تا بمیرند.

admin بازدید : 98 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

ایرنا: این كارشناسان بر این باورند مواد مخدر جدید از تركیبات مواد شیمیایی تهیه شده و در قالب آدامس، پاستیل و پودر به عنوان خوشبو كننده دهان و با طعم عموماً نعنایی در بسته‌های آلومینیومی و با تصاویر جذاب رنگی به بازار عرضه می‌شود.

كارشناسان فعال در حوزه اعتیاد معتقدند این آدامس ها پس از مصرف باعث سرخوشی، بی خیالی و توهم شده و حتی می تواند منجر به مرگ فرد مصرف كننده شود.

admin بازدید : 102 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

ازدواج فرزاد حسنی و آزاده نامداری

چند روز دیگر «فرزاد حسنی» و «آزاده نامداری» دو مجری جوان و خوشنام تلویزیون ایران پای سفره عقد خواهند نشست تا بزرگترین اتفاق زندگیشان را کنار یکدیگر جشن بگیرند و پای برگه مهمترین شراکت زندگیشان امضا بیندازند.


admin بازدید : 71 جمعه 10 خرداد 1392 نظرات (2)

اخبار

روز پنجشنبه پخش خبری مبنی بر مسمومیت عده زیادی بر اثر مصرف نوشیدنی سمی، شهر رفسنجان را در شوک فرو برد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در این رابطه اظهار داشت: از بامداد دیروز(پنجشنبه) ساعت سه بامداد اولین مورد مسمومیت با نوشیدنی سمی به اورژانس بیمارستان علی ابن ابیطالب( ع) مراجعه و مورد درمان قرار می گیرد و بلافاصله مورد بعدی مراجعه می کند.

به ادامه مطلب برويد

admin بازدید : 74 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

تلاش گوگل برای انتقال اینترنت به مناطق فقیر

 این شرکت طی نقشه هایی بلند پروازانه قصد دارد شبکه های بیسیمی برای بازارهای در حال رشد کشورهای محروم آفریقایی و آسیایی بسازد تا از طریق WiFi دسترسی آنها را به اینترنت امکان پذیر کند. البته این شبکه ها قرار نیست از طریق کابل کشی های مرسوم یا دکل های مخابراتی معمول برقرار شوند، بلکه گوگل می خواهد از بالون ها برای این کار استفاده کند.

admin بازدید : 81 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

اینترنت در ایام انتخابات امن و پایدار خواهد بود

به گفته مدیر روابط عمومی زیرساخت، این شرکت برنامه‌ریزی می‌کند در ایام انتخابات ریاست جمهوری با برقراری بسترهای ارتباطی، شبکه امن، پایدار و مطمئن را در اختیار کاربران و برگزارکنندگان اینترنت قرار می‌دهد.

admin بازدید : 77 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

قیمت خودرو پنج شنبه ۱۹ اردیبهشت 92

قیمت روز خودرو ها

 

قیمت خودرو ( ریال

مدل خودرو

قیمت نمایندگی

قیمت بازار

ایران خودرو

پژو ۲۰۶ تیپ۲

۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰

۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰

ایران خودرو

پژو ۲۰۶ تیپ ۵

۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰

۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰

ایران خودرو

پژو ۲۰۶ تیپ ۶

۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰

۵۱۰,۰۰۰,۰۰۰

ایران خودرو

پژو ۲۰۶ صندوقدار مدل v8

345,000,000

410,000,000

ایران خودرو

پژو ۲۰۶ صندوقدار مدل v9

395,000,000

520,000,000

       
       
       
       
admin بازدید : 103 پنجشنبه 12 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

اورهای غلط در مورد دوستی های خیابانی

زمانی که طرفین متوجه می شوند که با خانواده طرف مقابل هم خوانی های لازم را ندارند، با این باور خود را فریب می دهند که من خود او را دوست دارم و با او می خواهم ازدواج کنم نه خانواده اش.

 

admin بازدید : 73 پنجشنبه 12 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

علت‌های جدایی در سال های آغازین زندگی

سن پایین در زمان ازدواج ممکن است مشکلاتی را به وجود آورد. برای ازدواج چندین بلوغ لازم است، بلوغ جنسی، عاطفی و عقلی. بلوغ جنسی معمولا در سنین زیر ۱۸ سال اتفاق می افتد ولی برای رسیدن به بلوغ عقلی و عاطفی به زمان بیشتری نیاز است، هرچند نمی توان سن دقیقی را مشخص کرد؛ زیرا این موارد بسته به تجربیات هر فرد متفاوت است ولی به طور کلی آمال و آرزوها و همچنین اهداف افراد در سنین زیر ۲۰ سال و بعد از آن تفاوت های فاحشی با هم دارند. وقتی افراد در سنین بسیار پایین تصمیم به ازدواج می گیرند می توان انتظار داشت که پس از گذشت چند سال احساس کنند که انتظاراتشان از زندگی و همسرشان تغییر کرده است و همین موضوع زمینه ساز مشکلات و نارضایتی می شود.

admin بازدید : 93 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

«مهدی مقدم» از ایران رفت

موسیقی ایرانیان – مصطفی امامی: چند روزی هست که در محافل موسیقی صحبت از مهاجرت مهدی مقدم از ایران به گوش می رسد. مهدی پیش از عید از به دبی سفر کرده و تا امروز به ایران بازنگشته است و همین موضوع باعث ایجاد شایعه هایی مبنی بر مهاجرت همیشگی مهدی مقدم به خارج از کشور و ادامه فعالیت هنری اش در یکی از کشورهای خارجی شده است.

admin بازدید : 72 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

داغ ترین اخبار بازار خودرو/ 9 اردیبهشت

پژو 24،206 میلیون تومان شد!

شماره‌گذاری‌ خودروها آغاز شد

روز سرنوشت در بازار خودرو

نگرانی از فعال شدن مجدد دلالان در بازار خودرو

جدید ترین قیمت خودرو های وارداتی +جدول

اعلام تورم بخش خودرو/پژویان:نظر آقای وزیر را تغییر دادند

خودرو داخلی و خارجی/ ۹ اردیبهشت

قیمت امروز انواع خودرو / ۹ اردیبهشت

admin بازدید : 90 چهارشنبه 04 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

زندگینامه عسل بدیعی از تولد تا مرگ

عسل بدیعی متولد سال ۱۳۵۶ تهران و همسر سابق فریبرز عرب نیا (بازیگر) است و یک پسر دارد. وی از سال ۱۳۷۵ به سینما راه یافت و با فیلم “بودن یا نبودن” فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد .

او میتوانست پیشرفت بسیاری در این زمینه داشته باشد ولی هیچگاه تنوانست در فیلمهای بعدی این موفقیت را تکرار کند.

درباره ما
بروزترین ها و بهترین ها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترين مطالب سايت كدامند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 162
  • کل نظرات : 93
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 349
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 180
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 283
  • بازدید ماه : 283
  • بازدید سال : 5,177
  • بازدید کلی : 101,584