loading...
بروزترين عكس ها-بروزترين اخبارها- بروزترين يوزيرنيم پسورد نود32-بروزترين پست های فيسبوكی
admin بازدید : 884 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (6)

قابل توجه دخترای عزیز ؟؟
.
.
.
.
.
.
بله با شمام
.

تویی که پارک دوبل بلد نیسی

تویی که پایه خنده جمع هسی
و..........
.
.
.
.
عزیزم فدا سرت...
ناراحتی نداره که ..اصن مهم نیس
.
.
خو بجاش تو بلدی::
ظرفارو بشوری
خونه رو تمیز کنی
لباس بشوری
غذا درست کنی
پوشک عوض کنی
ما پسرا رو دوس داشته باشید :))
.
.
.
.
اگه بامن بودی عمه ی محترمته :/
.
.
پسرا جیغ دست هــــــوراااااا :))))))))))))-بروز نایس-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ه دوس دختر داشتم چشماش عسلی بود , پوستش برنز مثل شیر کاکائو

موهاش خرمایی...
خلاصه میز صبحونه ای بود واسه خودش..
هیچی دیگه یه روزصبح گشنم بود خوردمش !!!خخخ-بروزنایس----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تا حالا شده تو دسشویی ماهیچه پاتون بگیره ؟

اینم شانسه ما داریم-بروزنایس----------------------------------------------------------------------------------------------------------------سوال علمي شرعي اجتماعي يه پسر........... امروز با نامزدم بيرون بودم، تا رسيدم خونه دست كردم تو جيبم ديدم گوشيم نيست! زنگ زدم كسي جواب نداد! مسيري رو كه پياده اومده بودم برگشتم، نبود منم جوگير!!! گفتم خدايا اگه پيدا بشه يه گوسفند ميكشم!!! خلاصه با حال و روز داغون برگشتم خونه، زنگ زدم به نامزدم گفتم: عزيزم من گوشيم گم شده، اگه زنگ زدي يا اس.ام.اس دادي جواب ندادم نگران نشو گفتنه عزيزم من نگران نشدم چون گوشيتو توي ماشين من جا گذاشتي. ولي نيوشا جون ومهسا جون و عسل جون تا حالا كلي اس.ام.اس دادن و يك بند هم دارن زنگ ميزنن! فكر كنم اونا خيلي نگرانت شدن. گوشيتو ميندازم تو سطل آشغال كنار در ورودي همون پارك خراب شده اي كه با توي عوضي توش آشنا شدم. ديگه هم به من زنگ نزن بااااي ...! حالا يه سوال: من الان بايد گوسفند بكشم يا نبايد ؟

لطفاجواب بدین.-بروزنایس

 

-

 

 


برچسب ها پست های فیسبوکی ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی رضا در تاریخ 1393/03/29 و 15:09 دقیقه ارسال شده است

سلام کسی هس

این نظر توسط mahsa در تاریخ 1392/05/29 و 13:57 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید خیلی سایت خوبی دارید

این نظر توسط motahareh در تاریخ 1392/05/29 و 10:43 دقیقه ارسال شده است

فداتون عالی بود

این نظر توسط ساناز در تاریخ 1392/05/28 و 15:32 دقیقه ارسال شده است

یکی میخواد شما مرد ها رو اسکول کنه...شکلک

این نظر توسط سهیلا در تاریخ 1392/05/28 و 14:43 دقیقه ارسال شده است

از دیدن سایت شما عزیزان لذت بردم ممکن هست منم عضو بشم؟

این نظر توسط علیرضا در تاریخ 1392/04/21 و 18:10 دقیقه ارسال شده است

تاحالا دقت کردین خیلی تنهامشکلک



کد امنیتی رفرش
درباره ما
بروزترین ها و بهترین ها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترين مطالب سايت كدامند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 162
  • کل نظرات : 93
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 349
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 207
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 310
  • بازدید ماه : 310
  • بازدید سال : 5,204
  • بازدید کلی : 101,611