loading...
بروزترين عكس ها-بروزترين اخبارها- بروزترين يوزيرنيم پسورد نود32-بروزترين پست های فيسبوكی
admin بازدید : 96 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

امروز ۵۰ متر دنبال تاکسی دویدم

بعد راننده نگه داشت گفت میخوای سوار بشی ؟

گفتم نه داداش فقط میخواستم که سفر خوشی رو برات آرزو کنم !

شمـــام وقتی از خواب بیدار می شید

چند دقیقه تو جاتون می مونیـــن تا لـــود بشین ؟

ﺻﺪﺍﯼ ﺑﭽﻪ ﺧﻮﺍﻫﺮﻡ ﻧﻤﯿﺰﺍﺭﻩ ﺑﺨﻮﺍﺑﻢ

ﻣﻦ ﺍﮔﻪ ﺑﭽﻪ ﺩﺍﺭ ﺑﺸﻢ ﺗﺎ ﻫﻔﺖ ﺳﺎﻟﮕﯽ ﻣﯿﺰﺍﺭﻣﺶ ﭘﺮﻭﺭﺷﮕﺎﻩ

ﺑﻌﺪﺷﻢ ﻣﯿﺰﺍﺭﻣﺶ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﺷﺒﺎﻧﻪ ﺭﻭﺯﯼ

ﺑﻌﺪﺷﻢ ﺭﻓﺖ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﻣﯿﺰﺍﺭﻣﺶ ﺧﻮﺍﺑﮕﺎﻩ

ﻫﻤﻮﻧﺠﺎﻡ ﯾﮑﯿﻮ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﻨﻪ ﺑﺮﻩ ﺳﺮﻩ ﺧﻮﻧﻪ ﺯﻧﺪﮔﯿﺶ

ﺣﻮﺻﻠﻪ ﺩﺍﺭﯾﺎ !

شمام تو امتحانا هرچی سوال بلد بودید نیم نمره داشت

هر چی بلد نبودید ۲ نمره ای بود؟

دارم به این فکر می کنم وقتی یه جزوه رو می شه

تو یه روز خوند حتما میشه تو یه روزم درسش داد !

پس ما چرا یه ترم دانشگاه می ریم ؟

امشب پر از بغضم رفیق ، شانه ات ساعتی چند ؟

چی ؟ ۵۵۰۰ ؟ چه خبره ؟

مارو بگو به تو میگیم رفیق … نخواستیم آقا … .

بچه های امروزی رو نمیتونم درک کنم :

بهش آدامس موزی میدم ناز میکنه میگه این آدامسا بو میدن و بدمزه ن نمیخورم !

زمان ما آدامس موزی خدایی می کرد

ما اول کاغذشو نیم ساعت لیس میزدیم بعد میرفتیم سراغه خودش !

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بروزترین ها و بهترین ها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترين مطالب سايت كدامند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 162
  • کل نظرات : 93
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 349
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 125
  • باردید دیروز : 105
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 649
  • بازدید ماه : 649
  • بازدید سال : 5,543
  • بازدید کلی : 101,950